لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد یک روش راحت و غیر تهاجمی برای کاهش دائمی یا از بین بردن موهای ناخواسته صورت یا بدن است. این باعث می شود که پوست از صاف کردن ، الکترولیز یا تیغ ، صاف و نرمتر به نظر برسد و یک روش ملایم است که می تواند مناطق بزرگتر را به طور موقت با حداقل ناراحتی و بدون خرابی درمان کند.

لیزر موهای زائداز آنجا که لیزر موهای زائد فقط روی رشد فولیکول های مو تأثیر می گذارد ، ممکن است چندین روش لیزر موهای زائد برای کاهش مو قابل توجه باشد. علاوه بر این ، در حالی که لیزر موهای زائد باعث کاهش موهای زائد می شود ، تضمین موی دائمی موها نیست. ممکن است نیاز به درمانهای دوره ای باشد. هیرسوتیسم تقریباً 10٪ از زنان بین 18 تا 35 سال را درگیر می کند. در بیشتر موارد دلیل مشخصی وجود ندارد اما ممکن است برخی از بیماران اختلال هورمونی داشته باشند. هیرسوتیسم نیز ممکن است از ویژگی های یائسگی باشد. موهای ناخواسته برای افراد دارای تراجنسی و ترنسوستیت یک مشکل اساسی است و بسیاری از مردان دارای موهای پشت خود از شدت آن متنفر نیستند. کودکانی که دارای موهای موی صورت یا ناحیه کمر ستون فقرات هستند ، اغلب دچار پارگی می شوند.

هنگامی که فکر می کنید موهای زائد لیزر را حذف کنید
اگر موهای بدن یا بدن ناخواسته دارید که باعث می شود احساس خودآگاهی کنید یا توانایی پوشیدن لباس خاصی را محدود می کند
اگر موهای تیره و پوستی سبک دارید
اگر به دنبال جایگزینی برای اپیلاسیون ، الکترولیز ، اصلاح و سفید کردن هستید

بحث در مورد
طرفداران

هر دو نواحی بزرگ و کوچک بدن به طور مؤثر درمان می شوند
ممکن است رنگ و چهره پوست یکنواخت تر شود
بیشتر بیماران بعد از متوسط ​​3 تا 8 جلسه ریزش مو دائمی دارند
منفی

برای تولید نتایج رضایت بخش معمولاً چندین درمان لازم است
ممکن است بیماران با پوست تیره به دلیل اختلاف ناکافی بین رنگ پوست و مو پاسخ مناسبی نداشته باشند
موهای بلوند یا خاکستری / سفید به دلیل عدم وجود رنگدانه کافی در موها کمتر پاسخگو هستند
این سه جوانب مثبت و منفی هستند که هنگام در نظر گرفتن لیزر موهای زائد ، وزن دارند. اگر می خواهید روی موارد منحصر به فرد شما تمرکز کنید ، لطفاً با جراح پلاستیک زیبایی خود مشورت کنید.

آیا شما کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد هستید؟

موارد زیر برخی از دلایل متداول است که ممکن است بخواهید لیزر موهای زاید را در نظر بگیرید:

شما موهای صورت یا بدن ناخواسته دارید که باعث می شود خودآگاهی کنید
شما به دنبال جایگزینی برای اپیلاسیون ، الکترولیز ، اصلاح و سفید کردن هستید
موهای تیره و پوستی سبک دارید
موهای تیره بیشتر نور لیزر را جذب می کند و پوست سبک تر اجازه انتقال بیشتر نور لیزر به فولیکول مو را می دهد. سن ، قومیت ، دارو ، میزان هورمون و سطح بدن بر طول ، درشتی و رنگ موهای بدن تأثیر می گذارد ، که به نوبه خود بر نتایج هر نوع روش درمانی لیزر تأثیر می گذارد.

چگونه برای آماده سازی موهای زائد لیزر آماده شوید
لیزر موهای زائد چیزی بیش از “مو زدن” موهای ناخواسته است. این یک روش پزشکی است که به انجام تمرین نیاز دارد و خطرات احتمالی را به همراه دارد. قبل از انجام لیزر موهای زائد ، باید اعتبار پزشک یا تکنسین انجام این عمل را به طور کامل بررسی کنید.

اگر قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید ، باید شش هفته قبل از درمان ، چیدن ، اپیلاسیون و الکترولیز را محدود کنید. این امر به این دلیل است که لیزر ریشه های مو را هدف قرار می دهد ، که به طور موقت با اپیلاسیون یا گرفتن آنها از بین می رود.

همچنین باید شش هفته قبل و بعد از درمان از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید. قرار گرفتن در معرض آفتاب باعث می شود که لیزر موهای زائد کمتر موثر باشد و عوارض بعد از درمان را بیشتر کند.

مشاوره

در طول مشاوره لیزر موهای زائد خود برای بحث درباره:

اهداف شما
شرایط پزشکی ، حساسیت به دارو و درمان های پزشکی
داروهای فعلی ، ویتامین ها ، مکمل های گیاهی ، الکل ، دخانیات و مواد مخدر
جراحی های قبلی
جراح شما ، یا پرستار متخصص آموزش دیده او نیز:

وضعیت سلامت عمومی خود و هرگونه شرایط بهداشتی و یا عوامل خطر موجود را ارزیابی کنید
عکس بگیر
در مورد گزینه های خود بحث کنید
یک دوره درمانی را توصیه کنید
در مورد نتایج احتمالی برداشتن لیزر مو و هرگونه خطرات یا عوارض احتمالی صحبت کنید
حتما از جراح پلاستیک خود سؤال کنید. درک همه جنبه های لیزر موهای زائد شما بسیار مهم است. طبیعی است که احساس اضطراب کنید ، چه هیجان برای ظاهر جدید پیش بینی شده شما یا کمی استرس قبل از عمل. خسته نباشید درباره این احساسات با جراح پلاستیک خود صحبت کنید.

رفتار

درمان ممکن است کمی ناراحت کننده باشد – کمی احساس می شود که یک باند الاستیک در برابر پوست چسبیده باشد – اما برخی از بیماران ترجیح می دهند ابتدا از کرم بی حس کننده موضعی استفاده کنند تا ابتدا منطقه را بی حس کنند. ژل آلوئه ورا نیز ممکن است در طول یا بعد از درمان برای اثر خنک کننده آن استفاده شود. بعضی از لیزرها دارای سیستم خنک کننده ای هستند که باعث کاهش ناراحتی در درمان می شوند.
بعد از درمان ، منطقه تحت درمان ممکن است قرمز به نظر برسد و احساس گرما و لطافت کند. این احساس بعد از چند ساعت ادامه می یابد ، اما در معدود بیمارانی ، به ویژه در افرادی که پوست تیره دارند ، تاول و پوسته پوسته شدن پوست گاهی بعد از لیزر درمان می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.